Lapsille ja lapsiperheille

Pääsiäisvaellukset kirkossa hiljaisella viikolla 25.-27.3.2024

Lapsiryhmiä on kutsuttu kirkkoon rakennetulle pienimuotoiselle pääsiäisvaellukselle, joka kestää n. 45 minuuttia. Aikataulut on sovittu ryhmien opettajien kanssa. Vaelluksella käydään elämyksellisesti läpi tärkeimmät pääsiäiseen liittyvät tapahtumat. Vaellus on sopiva 3-8-vuotiaille. Jos haluaisit osallistua kotihoidossa olevan lapsen kanssa vaellukselle, ota yhteyttä lastenohjaajaan tai  nuorisotyönohjaaja/diakoniin.

Hauhon seurakunnan päiväkerhot

Seurakuntamme tarjoaa päiväkerhotoimintaa 3-5-vuotiaille. Kerhovuonna 2023-2024 päiväkerhossa kokoontuu vuosina 2018-2020 syntyneitä lapsia kirkonkylän seurakuntatalon päiväkerhotiloissa.

Lokakuun puolivälistä alkaen kokoontuu vain yksi kerhoryhmä, joka on täysi.

Päiväkerhossa leikimme, laulamme, askartelemme, rukoilemme, tutustumme toisiimme ja Jumalan maailmaan. Kerhovuosi kestää syksystä kevääseen. Kerhot aloittivat toimintansa viikolla 35 ja päättävät sen viikolla 21.

Kerhomaksu on 45 euroa kerran viikossa käyviltä ja 55 euroa kaksi kertaa viikossa käyviltä kerholaisilta erikseen syys- ja kevätkaudelta. Hämeenlinnan seurakuntayhtymän seurakuntiin kuulumattomilta maksu on kaksinkertainen.

Taaperokerho

0-4-vuotiaille ja heidän aikuisilleen kokoontuu tiistaisin Hauhon seurakuntatalon yläkerrassa klo 9.30-12.00. Paikalle voi tulla itselle sopivana aikana. Tarjolla on kahvia, teetä, mehua ja hyvää seuraa. Klo 11:n mailla lyhyt yhteinen ohjattu hetki. Kerhokausi alkaa syyskuussa ja päättyy toukokuussa.

Syyskauden viimeinen kokoontuminen on 19.12. Tiistaina 12.12. ei ole kerhoa.

Kevätkauden ensimmäinen kokoontuminen on 16.1. ja viimeinen 14.5. Väliin jää kaksi tiistaita, joina ei kokoonnuta. Ne ovat 27.2. ja 26.3.

Tiistaina 23.1. kerho ei myöskään kokoonnu tavalliseen tapaan. Päivä on varattu kerhojen valokuvaukseen. Jos tahdotte osallistua kuvaukseen, olkaa yhteydessä lastenohjaajaan saadaksenne valokuvaukseen tarvittavan ilmoittautumistiedotteen.

Pyhäkoulu

Alvettulan koululla, osoitteessa Alvettulantie 183,  kokoontuu perhepyhäkoulu noin kerran kuussa sunnuntaisin klo 14.00. Tulkaa mukaan, kaikenikäiset!

Seuraa ilmoituksia Hauhon seurakunnan tapahtumista.

Haluaisitko sinä toimia pyhäkoulunopettajana?

Ota yhteyttä lastenohjaajaan!