Toimintaa eläkeikäisille

Onnittelukäynnit ja syntymäpäiväjuhlat

Seurakunnasta käydään tervehtimässä 85 ja 90 vuotta täyttäviä henkilöitä. Yli 90-vuotiaille lähetetään vuosittain ennen syntymäpäivää onnittelukirje, ja halutessaan syntymäpäiväsankari voi ottaa seurakuntaan yhteyttä, mikäli toivoo työntekijän vierailua.

70-, 75- ja 80-vuotiaille järjestetään yhteinen syntymäpäiväjuhla, johon osallistujat saavat kutsun.

Kultaisen iän kerho

Kerho kokoontuu syys- ja kevätkaudella kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 11–13 seurakuntatalolla. Kerhossa on Hauhon SPR:n järjestämä ruokailu. Kerho alkaa ohjelmatuokiolla, jonka jälkeen on yhteinen ruokailu avoimeen päiväkerhoon osallistuvien kanssa. Ruokailun hinta on 7 €.

Ystävän kammari

Ystävän kammari kokoontuu seurakuntatalolla syys- ja kevätkaudella joka toinen torstai klo 13–15.