Lapsille ja lapsiperheille

Naperopäivä 13.6.

Hauhon seurakuntatalolla pidetään torstaina 13.6.2024 klo 10-19 pienten päiväleiri eli Naperopäivä. Päivä on tarkoitettu 6-8-vuotiaille (2016-2018 syntyneille).

Hinta on 20€, sisarusalennushinta 10€ toisesta saman perheen lapsesta. Hämeenlinnan seurakuntayhtymän seurakuntiin kuulumattomilta maksu on kaksinkertainen.

Ilmoittautumisaika on 6.-31.5. Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti. Linkki aukeaa, kun ilmoittautumisaika alkaa.

Ilmoittautuneille lähetetään vielä postin kautta infokirje toukokuun lopulla.

Hauhon seurakunnan päiväkerhot

Seurakuntamme tarjoaa päiväkerhotoimintaa 3-5-vuotiaille. Kerhovuonna 2023-2024 päiväkerhossa kokoontuu vuosina 2018-2020 syntyneitä lapsia kirkonkylän seurakuntatalon päiväkerhotiloissa.

Lokakuun puolivälistä alkaen kokoontuu vain yksi kerhoryhmä, joka on täysi.

Päiväkerhossa leikimme, laulamme, askartelemme, rukoilemme, tutustumme toisiimme ja Jumalan maailmaan. Kerhovuosi kestää syksystä kevääseen. Kerhot aloittivat toimintansa viikolla 35 ja päättävät sen viikolla 21.

Kerhomaksu on 45 euroa kerran viikossa käyviltä ja 55 euroa kaksi kertaa viikossa käyviltä kerholaisilta erikseen syys- ja kevätkaudelta. Hämeenlinnan seurakuntayhtymän seurakuntiin kuulumattomilta maksu on kaksinkertainen.

Päiväkerhoon ilmoittautuminen kerhovuodeksi 2024-2025

https://www.mvs.fi/srk/hameenlinnavanaja/url/p9L70JhhhNLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Taaperokerho

0-4-vuotiaille ja heidän aikuisilleen kokoontuu tiistaisin Hauhon seurakuntatalon yläkerrassa klo 9.30-12.00. Paikalle voi tulla itselle sopivana aikana. Tarjolla on kahvia, teetä, mehua ja hyvää seuraa. Klo 11:n mailla lyhyt yhteinen ohjattu hetki. Kerhokausi alkaa syyskuussa ja päättyy toukokuussa.

Kevätkauden viimeinen kokoontuminen on14.5.

Pyhäkoulu

Alvettulan koululla, osoitteessa Alvettulantie 183,  kokoontuu perhepyhäkoulu noin kerran kuussa sunnuntaisin klo 14.00. Tulkaa mukaan, kaikenikäiset!

Seuraa ilmoituksia Hauhon seurakunnan tapahtumista.

Haluaisitko sinä toimia pyhäkoulunopettajana?

Ota yhteyttä lastenohjaajaan!